lørdag den 19. april 2014

mudcake med vaffelrør


Denne lagkage er super nem at lave.

Du skal bruge:
mudcake http://miemadunivers.blogspot.dk/search/label/Kage%20bunde
2 slags fyld, http://miemadunivers.blogspot.dk/search/label/Kage%20fyld%2Fcreme (Jeg brugte mørk chokolade med orange smag og nougat) + en ekstra gang til at smører kagen op med.
1 1/2 dåse med vaffel rør
Friske bær
Bånd til at binde om kagen

Når jeg skal ligge mine kager sammen hælder jeg altid en sjat rom eller whisky på mine bunde, sys det giver en rigtig god smag.
Jeg delte min mudcake i 3 bunden lagde den øverste del nederst og lagde min chokolade creme oven på, lagde der efter den anden bund på og lagde min nougat creme på og afsluttede med bunden af kagen. Smurte derefter kagen og toppen med mørk chokolade med orangesmag (den sammen som den første lag creme. Satte vaffelrør på langs kanten og lagde de friske bær oven på chokolade cremen.
Satte til sidst et bånd op da jeg skulle være sikker på den kunne holde til en kører tur til Stevns. :)

Velbekommen




Ingen kommentarer:

Send en kommentar