tirsdag den 10. december 2013

Hvad skal vi dog spise til aften?

Kender I ikke det med at man bare er fuldstændig tom for ideer til hvad aftensmaden skal bestå af.
Tit er det bare det sammen man får købt ind når man står nede i det lokale supermarked og hurtig skal finde på aftensmad.
Sådan havde min mand det for nogle år siden da det det var ham som primært stod for madlavningen, da jeg pga. mit tidligere arbejde først var hjemme kl. 18,30-19 tiden hver dag. Så vi besluttede os for at lave madplan og kun handle stort ind en gang om ugen, det gav meget  mindre stress og hold da op med penge vi sparede, vi brugte igennem snit 500 kr. hver dag når vi handlede fordi der jo tit røg meget mere ned i kurven end vi havde brug for, hvor på nu handler vi ca. ind for 1200 kr. om ugen, vel og mærket er ca. 95 % af vores mad økologisk mad.  

Under dette indlæg vil man kunne finde inspiration til aftensmaden og se et udpluk af vores madplaner.
Jeg håber at i vil kunne bruge mine retter.

Bon Appétit.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar